....ol comp....

سوالات المپیاد کامپیوتر

....ol comp....

سوالات المپیاد کامپیوتر

یه سری حرفا که لازمن!

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۶ ب.ظ

خوب پست رسمی و اصلیه اول رو می زاریم...

دیگه خودتون می دونین منم می گم که رو سوالا خوب فکر کنید و تا جایی که می تونید راهنمایی رو نخونید . منم راه حل نمی نویسم و راهنمایی می نویسم ولی اگر بازم حل نشد بگید که راه رو بگم...! سوالا قابل حل شدن هستن و به اینجا ها نمی رسه ...

بعد لازمه بگم که خجالت نکشید و اگه حل خواستید بگید؟

سطح سوالا هم هر طور بود بگید ؛ اگر سخت خواستید یا آسون تر بگید که اعمال کنم تا بیشترین استفاده مفید رو بکنید....

اگر هم کسی سوالی داره که نتونسته حل کنه و یا حل کرده و می خواد بقیه هم در استفاده کردن ازش شریک شن نظر خصوصی بزاره و اگه حل شده با راه حل در غیر اینصورت بگه که راه حل می خواد ! بعد همه روش فک می کنیم و اگه بازم حل نشد من از از ما بهترون حلشو می پرسمو می گم! خیلی هم خوب!

در آخر هم اینکه کلن پیشنهاد و انتقاد می پذیریم ، تاره خوشالم می شیم! :دی

  • Hamro

نظرات  (۱۲)

سلام!
الان من اولین نظر این بلاگم؟ :)))
موفق باشید :)
پاسخ:
هممم؟ نه بنیامین اول بود . قسمت در مورد من رو بخونید! :دی خیلی ممنون  
پ.ن. ظاهرا نظرش حذف شده ... پس اولین نظری :دی 

احسنت

تریپ وبلاگت رو دوست داریم

پاسخ:
ممنون .. ایشالا که مفید باشه. (؛
  • سید حامد ولی‌زاده
  • سلام! D:
    وبلاگ نوی شما هم مبارک! :)
    پاسخ:
    :دی مرسی ! قابلی نداره‌ :دی
  • علیرضا امانی
  • هممممممم...... 
    زیباست :)
    پاسخ:
    ممنون ٬‌ نظر لطفتونه ! ایشالا که استفاده کنید و براتون مفید باشه!
    afarin
    پاسخ:
    ممنون!‌ :دی
  • بنیامین دلشاد
  • اقا حقم رو نخورید
    اولیش من بودم به من چه خذف شده؟!!
    :-"
    اقا مبارکه چرخش بچرخه برات :D

    پاسخ:
    آقا من اشاره کردم اول بودی ... 
    مرسی :دی به کمک شما دوستان
    Salam
    Kheili khobe eyval heyf ke man dge Olympiadi nistam ke betonam komak konam
    Bazam migam awlie !!!!
    پاسخ:
    xeili xeili mamnoon parham jan! lotifff dari :D ;)
    سلام.

     لایک!

    من افتخار می دم و تو وبلاگم لینکت می کنم :)
    پاسخ:
    ممنون . بله بله لطف دارین شما :دی
    سلاااااااااااااااااااام
    خووووووووووووووووووووبی
    خب منم گفتم بگم تبریک رو
    بعدشم تبریک esoi رو البته اون که تبریک  نداشت ولی گفتم دیگه.
    بعدشم این که ایشاللاه طلا نشی :)
    شوخی کردم بشی.
    بعدشم برو خرتو بزن.
    امضا : ایکبیری
    پاسخ:
    سلام ٬ ممنون 

    ایشالا 

    چشم ;)
    roham joon in ghesmate darbare man ke gofti koo?
    پاسخ:
    balaye blog , darbare blog! :D
    کانتست مرحله سوم شرکت آریا سه شنبه 21 خرداد 92 ساعت 16 تا 20 . 
    اطلاعات بیشتر imo-ioi.blog.ir

    سلام
    خوب بود اگه سوالا تو یه فرمتی بود که میشد بدون مرورگر هم خوند مثلا pdf یا word
    به هر حال خیلی از وبلاگتون خوشم میاد نمیدونم چرا  !!! :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی